Friday, May 4, 2012

QUOTE THAT TALK

Det har roet seg i heimen i dag, vi later som ingenting. Sånn har det alltid vært. Ingenting snakkes ut om og ingen spør hvorfor. Her er det 3 gylne regler som gjelder:

Det bare er sånn. Det bare var sånn. Det har aldri vært. 

Det første mamma gjør når jeg kommer inn døra 21.30, etter å ha væt borte siden kl 11.00 i dag er å legge ut om sin dag. Hva hun har gjort, hvem hun har snakket med, hva hun mener om det og det, og hvordan man henger opp bilder på murvegg. Om at katten har spist sånn og sånn, og satt her og der. Og den nye genseren hennes.

Men aldri en gang har det vært 
"hva har du gjort i dag da, Marianne?" "hvordan hadde du det på jobb?"

Det er sånne type ting som irriterer meg.

Men nok om det! Jeg nekter å la det ødelegge, for jeg har hatt en koselig dag hele veien jeg.
Så da avslutter vi sutre blogg, og gleder oss til å bli ferdig på jobb i morra, for da skal jeg på loppemarked og prøve å lage oreo kake hjemme!

Avslutter med noen av mine favoritt sitater, alle funnet her








No comments:

Post a Comment