Wednesday, July 4, 2012

Pakke i posten

I dag fikk jeg pakke i posten! Noe som alltid er hyggelig, siden stort sett det eneste andre jeg finner i postkassen er regninger og reklame. Hvorfor er det ingen som sender kort eller brev lenger?


Uansett, pakken var fra http://www.karma.no/ og inneholdt en shampo og en balsam fra det samme merket som den nye hårkuren min, nemlig Fudge. Jeg snublet tilfeldigvis over denne siden en dag og siden det var salg begynte jeg å titte litt. 

Og da fant jeg altså disse to produktene til bare, hold deg fast, 55 kr pr flaske. Det er jo like mye som en flaske fra en vanlig matbutikk. Så da måtte jeg jo slå til!


 I pakken lå det også en lapp som alle kunder får om at de håper du blir fornøyd, noe jeg syns var veldig koselig og syns flere nettbutikker kan begynne med. Og det lå også en pose med prøver på produkter fra Mario Badescu. Som jeg aldri har hørt om, men det er alltid spennende med prøver!


 Dessuten passet det meg ypperlig at den ene var en ansiktsspray som man også kan bruke som setting spray til sminke, for jeg var innom MAC i dag for å kjøpe Fix + sprayen og det var jo som vanlig utsolgt. Noe som jeg ganske så taktløst nevnte ganske høyt, som egentlig hørtes særlig hyggelig ut. Men altså ærlig talt, i oslo var jeg på to forskjellige butikker og spurte, men ingen hadde og nå har de ikke her heller.

Men tibake til saken, det passet jo da fint å få en prøve på en, siden min andre holder på å bli tom og det i hvertfall ikke går an å kjøpe en fra MAC om dagen. Og den andre prøveflasken jeg fikk med var en fuktighets krem, noe som alltid er kjekt å ha.

Så jeg liker karma.no allerede jeg!


No comments:

Post a Comment