Sunday, July 1, 2012

Nytt til sminkepungen

Her om dagen falt jeg for fristelsen til å kjøpe noen nye øyenskygger. Jeg har jo en del og en palett, men som med alt annet blir man ganske fort lei. Det er jo ganske stor forskjell på øyenskygger. Noen er matte, noen med shimmer, noen holder dårlig, og alle de hundretusen forskjellige nyansene man kan velge mellom.


Dessuten var det tilbud på H&M på alle i Eye Shadow Trio serien til Isadora til 109 kr pr stk, og siden jeg snart har brukt opp den jeg har i fargen Precious Pearls, ble det til at jeg investerte i Cool Browns.

Disse små skrinene er forresten fine til de som er nybegynnere når det gjelder sminke. Siden de har 3 nyanser som passer samme er de fine til å lage smokey eyes hvis man bare legger på en mørkere farge til å ha i ytterkanten av øyet. Sånn som dette:


Jeg kjøpte også en øyenskygge fra Loreal Paris, som er i serien Color Infallible, i fargen 004 Forever Pink.
Som også kostet 109 kr på H&M. Men det var ikke tilbud.

 Det er ganske mye shimmer i den, og den er i en slags kremet konsistens.

Jeg har da prøvd å ta swatch bilder, men det var heller vanskelig for blitzen gjorde at man nesten ikke så fargene i det hele tatt. Men etter mye om og men, og en smule redigering gikk det da.


Fargene er omtrent sånn i virkeligheten, det er ikke over redigert, bare senket lyset.

Til venstre er fargen Forever Pink og de tre andre er fargene i Isadora skrinet i riktig rekkefølge.

No comments:

Post a Comment