Sunday, July 1, 2012

Ny hårkur! For slitt og skadet hår

Selv etter at jeg har klippet meg, er håret mitt fortsatt et slitent fuglereir uten like. Den andre hårkuren jeg har, den blå fra Bjørn Axèn klarer ikke lenger hamle opp med det lenger, så det var på tide å prøve noe nytt. Den blå er nemlig en fuktighets kur, noe som er vel og bra. Men de fleste med slitt og skadet hår har visst mer behov for en protein kur leste jeg på nettet. Så da var det bare å gå ut å finne en!

Så jeg gikk til en frisør salong og spurte etter en god hårkur for nesten ødelagt hår som ikke kostet skjorta. Og dette er da resultatet, Fudge Dynamite heter den og kostet 185 kr.

Og på den står det: Intense repair for tortured hair. 
Huff håret mitt er torturert.....

Og videre står det:
Styrker og reparerer det indre hårlaget, og hjelper til med å forhindre at håret sprekker og fliser seg i tuppene.

Så dette må da bare være bra! Anmeldelse kommer, når jeg har brukt den en ukes tid!

No comments:

Post a Comment