Tuesday, July 3, 2012

Dip Dye

I det siste har jeg begynt å få lyst å prøve dip dye. Selfølgelig da bare på extensionsene, ikke mitt korte hår hehe. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få til det. Jeg prøvde den kjente lette måten å gjøre det på, ved å blande balsam og konditorfarge for så å farge det. For det kan jo vaskes ut igjen.


Vel det fungerte jo ikke. Selv om det sto at det skulle virke på mørkt hår også. Uansett, så nå driver jeg å lurer på om jeg rett og slett bare skal kjøpe hårfarge og farge det, men da vet jeg ikke om jeg må bleike først. Og om det i det hele tatt går. Eller om jeg skal gå tilbake til en gammel klassiker fra min ungdomstid, nemlig hår-mascara.


Er egentlig litt usikker på den mascaraen også, for jeg må jo i såfall bruke halve tuben for at det skal bli bra, også føler jeg at jeg kommer til å farge klær og hud i samme slengen, så klønete som jeg er med sånne ting. Men så er det kjedelig å ødelegge extensionsene også, for hvis jeg først farger de blir det vanskelig å få det bort igjen og det blir nok slitt.

Jeg syns heller kke at alle får det til like fint. På noen syns jeg det ser litt rart ut. 
Jeg må i såfall få til noe sånt som dette, for det er sånn jeg vil ha det.








Jeg vil helst ha flere farger i det også, for det er finest. Men hvordan i all verden får man til det fint da?

No comments:

Post a Comment