Friday, June 1, 2012

Shopping lockdown


 Jeg er da offesielt på shopping lockdown når det gjelder klær i hvertfall to mnd. 
Grunnen til det er

a) jeg kjøper alt for mye klær
b) jeg har egentlig ikke råd til det
c) jeg må øve meg til livet som fattig student
d) jeg trenger andre ting, som møbler og dekorasjon i stedet
 

Så reglene er som følger:

- Alt jeg kan kjøpe er sko, produkter, pynteting, møbler og huslige ting jeg trenger
- Når det gjelder sko skal det holde med 1 PAR I MND
- Unntaket er klær jeg TRENGER, som f.eks undertøy eller en singlett om jeg mangler det.
- Hvis det er salg eller et utrolig godt tilbud, kan reglene tøyes litt.
 - De samme reglene gjelder også online shopping


Det betyr altså ingen ny kjole til neste helg da det er Nicki Minaj konsert og byen etterpå. 
Men jeg skal da alltids få til noe. Jeg vurderer kjolen jeg hadde på bursdagen min.

Dette blir spennende, å se om jeg klarer det. Det blir også gøy å føle at man bruker det man har og må tenke litt for å finne noe som man sjeldent bruker og kanskje bruke det på andre måter.


No comments:

Post a Comment