Friday, June 1, 2012

Extension fra butterfly

I dag hentet jeg pakken min fra butterfly hairextensions. Jeg skjønte ikke hvorfor i alle dager den ikke bare kom rett i postkassen, for jeg måtte altså gå på postkontoret å hente den. Noe som var litt irriterende, men jeg fikk nå hvertfall funnet ut hvor postkontoret i bergen var og oppdaget at det ligger inni et kjøpesenter som har Black Design butikk! Og det liker jeg!

Uansett, når jeg fikk pakken skjønte jeg fort hvorfor den ikke kom i postkassen. Den var nemlig for tjukk pga at jeg ikke bare fikk håret, men også en extentionsbørste med på kjøpet. Noe jeg er veldig fornøyd med, for jeg vet fra den forrige jeg hadde at de er kjempegode både på vanlig hår og extensions.

 Sånn ble hvertfall håret på. Det ser veldig gyldentbrunt ut pga blitzen, men det ser ikke sånn ut i vanlig lys. Og grunnen til at jeg har oppe venstre hånda er fordi jeg måtte bøye meg i en merkelig stilling bakover stolen for å få tatt bilde av mitt eget bakhode.
 



Og dette er håret når det er litt sånn rufsete og bustete. Og bildet under er etter å ha gredd det to strøk med extensions børsten. Så den funker for å si det sånn!



No comments:

Post a Comment